ادم در سندرم نفروتیک ناپدید
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

ادم در سندرم نفروتیک ناپدید

ادم در سندرم نفروتیک DisappearedGao Caiyun یک زن چینی، او یک زن 22 سال سن دارد و از سندرم نفروتیک با ادم در پلک و هر دو اندام تحتانی 5 سال دچار شده است. در زیر برخی از جزئیات در مورد او، اجازه دهید ما یک نگاه دارند با هم.
پنج سال پیش، او ادم در اندام پلک و هر دو کمتر، و آن را در صبح جدی تر، و سپس او را به بیمارستان محلی به یک تشخیص بیشتر رفت. آزمایش ادرار نشان داده شده است که پروتئین 3+، و این بیماری به عنوان سندرم نفروتیک اولیه تشخیص داده شد. بنابراین دکتر خود پردنیزون 45mg و استات / روز در صبح است. پس از یک ماه درمان، ادم است هیچ نشانه ای به نوبه خود خوب است. نقد و بررسی ادرار معمول نشان داده شده است پروتئین 3+، بنابراین او تصمیم گرفت از ترخیص از بیمارستان است.
سپس او را به بیمارستان مردم در Xuzhou رفت، دکتر این بیماری به عنوان سندرم نفروتیک اولیه درست مثل بیمارستان قبلی تشخیص داده میشود. اما این بار بیماری او به خوبی می رود با توجه به داروهای مختلف او استفاده می شود. دکتر به او 45mg و پردنیزولون استات / روز، Jinshuibao 5pices کپسول / زمان و 3times / روز، Huangkui کپسول 2.5G / زمان و 3 بار / روز. پس از 12 روز درمان، ادم، رها کردم آزمایش ادرار نشان داده شده است از پروتئین. سپس او از بیمارستان مرخص اما نگه داشته را به دارو.
3 سال پیش، پلک و اندام او ادم دوباره رفت با توجه به کار می، بنابراین او را به بیمارستان رفت و دوباره. پس از آن عود بیماری دوباره و دوباره همه به دلیل استفاده از مواد مخدر نامنظم، او همیشه قطع مصرف دارو پس از بیماری به خوبی می رود.
پس از او را به بیمارستان ما بستری، دکتر ما او را از طب چینی و غربی پزشکی داد در همان طوری که برای کنترل بیماری خود را به خوبی. پس از 28 روز درمان، وضعیت کلی او تا حد زیادی بهبود کردم، ادم در پلک و اندام تحتانی ناپدید شد.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد کسانی که درمان او دریافت کرده و یا می خواهید به کنترل سندرم نفروتیک، شما می توانید پیام را به ما ترک.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 خرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: